Re: Nagrywarka DVD ATA

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 17:48:05 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <fatmouseREMOVEIT@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e772rf$8s1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chcę kupić w tym tygodniu.

Jeśli chodzi o sprzęt, to wart swej (obniżonej) ceny. SAMSUNG wprowadza
jakieś szybsze modele teraz i na te opadła cena.
Ja na razie tylko jestem rozczarowany trochę nagrywaniem dwu marek DVD-R (i
to czołówki wydawałoby się), gdzie TDK prędk. spada do 4x, a Verbatim 16x,
ale na końcu jakość jest gorsza. Co ciekawe, nośniki gorszych marek nie
wypadają źle, a ja jedynie szukam pewnej firmy, bo chcę, by dane przetrwały.
JUtro kolejne testy, już mam kilkanaście, ale będzie dużo tego. :-)
Dodam tylko, że te TDK i Verbatim nie mają podanej marki, jakby je robili
gdzieś na czarno (podróby?). Na razie to tylko Prodisk i SONY firmuje
prawidłowo nośniki i te chodzą faktycznie pięknie. Trochę gorzej je dostać -
nie wszędzie są.

DVD+R jeszcze nie sprawdzałem, ale podobno jest pięknie na nich.