pytanie z pogranicza tematyki - memtest

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 16:10:24 MET DST

Cześć
Ostatnio zajadle testuję pamięć kompa memtestem 86 (mam pewne
podejrzenia). Memtesta uruchamiam z flopa. Zauważyłem że podczas
testu świeci się non-stop dioda pracy napędów, a temperatura dysku
twardego rośnie do 50st podczas gdy przy typowej pracy kompa nie
przekracza 45.
Mam pytanie - czy to normalne dla memtesta że przy testowaniu tak
eksploatuje dysk?

--
Jacek