Re: problem z driverami - radeon 9550

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 15:04:18 MET DST

> dzialala ci potem z najnowszymi driverami?

Najnowsze ze strony GigaByta, nie pamietam ktory numer, a teraz juz dawno
nie patrzylem czy sa nowe bo wszystko mi dziala na starych to nie grzebie.
Tylko tam o ile pamietam sa 2 wersje sterow: normal i
overclocking/performance (for VTuner) czy cos takiego.
Karta dziala do dzisiaj, chociaz nie mam ostatnio czasu grac.
Pozdrawiam

--
venioo