Re: Martwe piksele :(

Autor: Eryk School <erykschoolmalpawpkropkapl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 14:54:08 MET DST

> mozesz miec 6 sub pikseli, ale w pewnej odległosci.
> http://www.servodata.com.pl/faq/step/lcd.htm

Dzieki za to info, wychodzi, ze moge miec dziesiec bo to co mam to
subpiksele (swieca na jasno niebiesko) i majac szesc mieszcze sie niestety w
normie...

Czy stan tych pikseli moze ulec pogorszeniu, tzn zrobia sie calkiem biale
lub czarne?

Pytanie do osob z badpikselami - jak sie pracuje na takim monitorze czy to
bardzo przeszkadza, ja wszystkie mam w prawym dolnym rogu, jeden dochodzi
tak do 1/4 od prawej i 1/3 od dolu. :(

Pozdrawiam
Eryk