2 kosci

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 14:58:20 MET DST

Mam plyte msi k8t neo fsr i mam taki problem. Do tej pory mialem jedna kosc
ram VDATA DDR 512MB 400MHz LC2,5 dokupilem druga Kingston DDR 1GB 400MHz
LC3. I jak wloze obie razem to komp nie startuje czarny ekran 3 dlugie
piszczace sygnaly i tyle. Wedlug instrukcji i kontrolek stylu obudowy
komputer jest w fazie:
Early Chipset Initialization

Czy jest jakis sposob aby te kosci razem ruszyly? Na predkosci ramu mi tak
bardzo nie zalezy a glownie na ilosci.
Dodam ze kosci z osobna dzialaja w kazdym slocie.