Re: K7VT4-4X

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 13:18:43 MET DST

Użytkownik "PePe" napisał w wiadomości
> Mnie zaczęła na skutek zbyt wysokiej temperatury na mostku... znikać
> myszka
> podpięta do USB :P
> rozumiem, że chłodzenie NB pomogło? a co z południowym?

Pomogło, ale póki co to jest chłodzenie pośrednie, przez znianę FSB na
niższe (chip nForce2 Ultra 400), temperatura spadła w odczytach o 2-3
stopnie. Niedługo będzie radiator Pentagrama.
Południowy sprawdzałem na różnych ustawieniach i nie wymaga chłodzenia.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?