Re: Pytanie o sprawność zasilacza

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 13:02:26 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Nie powinny tracić. Natomiast przy niskiej jakości i marnym
> chłodzeniu mogą się zmieniać parametry np. na skutek wysy-
> chania lub przegrzewania kondensatorów.
To był badziew co prawda za poniżej 50 zł...
Obudowa ciasna i bez żadnego dodatkowego chłodzewnia,
i nie było żadnych zmian konfiguracji
> Poza tym spadki napięć można wytłumaczyć jakimiś zmianami
> konfiguracji, wyższymi temperaturami itp.
A w dobrze chłodzonej obudowie w miarę niezły zasilacz
delux 420W ma zamiast 3,3V już 3,27 po pół roku.
Moje pytanie czy to jest naturalne, tak powinno być,
czy może jednak nie dzieje się to w przypadku np. Chieffteca ??
Mierzyłem miernikiem nie są to wartości biosowe. Komputer
pracuje pod kontrolą upsa więc parametry napięcia zasilającego
powinny być w normie.

Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka
         Email: KWoloszka@op.pl