Re: Lato, laaato wszedzie (na procesorze tez)

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 12:10:23 MET DST

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAM.wiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:da53e$449916c9$57cf54e2$31609@news.chello.pl...

> To jakos malo skuteczne to jest, ja mam tyle samo, ten sam proc (Barton
> 2500@3200), standardowe chlodzenie od AMD i mam w stresie 52-54 st.

Grafika wydziela u mnie najwiecej ciepla Radek 9800Pro, nie chce mi sie
zmieniac chlodzenia w grafice bo po co, nie jestem jakims tam fanem
tuningu.Zauwaz ze troche zlomu mam powkladane a kazdy wydziela troche
ciepelka. Komp pracuje w zasadzie cala dobe, ostatnio duzo ma liczenia przy
obrobce video to sie grzeje, normalnie okolo 43 stopni jest.Duzo tez zalezy
od lokalizacji w pomieszczeniu, jesli masz w miare przewiewny pokoj to i
mniej bedzie sie grzal procek i cala reszta u mnie stoi pomiedzy szafa a
stolikiem na monitor i klawierke.

Pozdrawiam
Mirek