Re: Dysk twardy 250-320 GB, na który się zdecydować ?

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 06:48:06 MET DST

Grzegorz Prędki wrote:

> Lol, ciekawe dlaczego Samsung jako pierwszy dawal 3 lata gwarancji gdy
> pozostali producenci dawali max 2 lata??

Po pierwsze kiedys byla gwarancja 3 lata na dyski. Zmniejszyli ja
wszyscy po wpadce IBM-a do roku, gdy praktycznie wszystkie dyski z
fabryki na wegrzech wrocily do producenta. Potem powoli wydluzali
gwarancje. W tej chwili gdybym kupowal dysk raczej bym sie decydowal na
Seagate serii NV-35. Wszystko zalezy od potrzeb. Sa tez dyski WD bardzo
wytrzymale, ale cholernie drogie. Seria Raptor. Budowa dysku,
organizacja wewnetrzna SCSI, ale interfejs SATA. W sumie dysk twardy
jest elementem, ktory wczesniej czy pozniej sie popsuje. Nie ma
przebacz, w koncu ma ruchome czesci. To nie procek co moze chodzic 25 lat.

wer