Re: Dysk twardy 250-320 GB, na który się zdecydować ?

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 02:08:07 MET DST

Niestety Maxtor robi obecnie chyba jedne z najgorszych dysków :( Co do
Seagate to skończyły się ich lata świetności z czasów
nowatorskich barracud IV. Mam seagate na sata który chodzi tak
głośno jak traktorek, z innymi modelami jest podobnie. Zamierzam
kupić nowy dysk i wiem że będzie to Samsung, według różnych
opinii i mojego doświadczenia (mam drugi dysk 80G tej firmy) to jedyna
pewna marka. Nigdy nie miałem dysku WD ale słyszałem że w tym
przypadku to troche loteria z ich dyskami.

--
mookie