Re: Nagrywanie DVD - duza ilosc plikow

Autor: Piotrr <wuwekwytnij_to_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 00:40:50 MET DST

> Myślę, że to i tak ZDECYDOWANIE za mało gdy nagrywasz dużo drobnych plików. Ja
> miałem problemy z nagrywaniem czegokolwiek przy 256 MB RAMu - notorycznie
> opróżniający się bufor, mielenie dyskiem bo system cały czas odwoływał się do
> swapa... Teraz mam trochę mniej niż Ty (768 MB) i można luksusowo wypalać, ale
> nic się nie zmieniło przy _naprawdę_ drobnych plikach (jakieś html, drobne
> jpeg, txt - przy mp3 nie ma problemu), objawy takie same.

Często nagrywam płytki powyżej 100 000 plików i nie mam problemów.

Kiedyś nagrywałem płytkę ok. 450 000 plików (archiwum html) też bez problemu.

Nero , nagrywarka LG 4163 , Athlon 1,2 , 256 RAM.

Więc nie rozumiem dlaczego sugerujecie mało ramu.

Może to kwestia jekości płytek (ja używam TDK , Dysan , Esperanza).
Teraz dla zabawy kupiłem XDISC to 2 z 10 już się nie nagrały.

Piotr