prosze o opinie/pomoc

Autor: mushroom <mushroom_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 00:03:39 MET DST

witam!
zaznaczam na wstepie, ze nie znam sie za bardzo na tym co komputer ma w
srodku i jak to wszystko dziala; bardzo prosze o opinie w sprawie
sprzetu, ktory mam zamiar kupic; kolega mi cos polecil (ale jest specem
od sieci a nie od sprzetu i kiedy bylem w sprawie zakupu, czlowiek
polecil mi cos innego; teraz sie zastanawiam i prosze o podpowiedzi

ASUS A8N-E nForce4 ULTRA S939
Athlon 64 3000+ BOX (939 pin) Venice
GEIL DDR 1024 MB PC 400 DUAL CL 2,5
GALAXY GeForce 7600GS 128MB DDR3/128bit
zasilacz I-BOX ATX 500W CE+PFC 24PIN
dysk Samsung 250 GB SP2504C 7200

do tego chce kupic jakis monitor lcd 19"

cena za zestaw bez monitora wyszla 2332 zl, z monitorem chcialbym sie
zamknac w 3500, moze troszke wiecej

czy jest to cos warte i bedzie chodzilo, czy mozna cos lepszego za ta
cene zlozyc;
jeszcze raz zaznaczam, ze sie na tym nie znam i prosze o pomoc