Re: Ch³odzenie chipsetu na p³ycie Abit IC7

Autor: Palmer <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 21:22:57 MET DST

U¿ytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisa³ w wiadomo¶ci
news:e74mlv.1v8.8@Hobby.od.20.lat...
> Ja ju¿ chyba z rok czasu, jak nie mam tego wentylatora,
> zostawi³em tylko ten oryginalny radiator, temp. chipsetu 50°C w tej chwili.

Ta temperatura to jeden z 2 czujników na p³ycie? Pytam, bo nie wiem gdzie one
dok³adnie s± zlokalizowane. Jeden odczyt jest z diody w procesorze, a 2
pozosta³e to uk³ad PWM (mosfet) a drugi to wla¶nie chipset?

Ja mam wiatraczek na NB z reduktorkiem napiêcia do 8 V i jest praktycznie
nieslyszalny. Z chêcia dowiedzia³bym siê wiêc jaka jest jego temp., bo po
dodatkowym zmniejszeniu obrotów w BIOS-ie dmucha³ z prêdko¶ci± ~ 2000 rpm.
Aktualnie mam go nawet wy³±czonego.

Musze siê w koncu zebrac i zainstalowaæ pasywnego Pentagrama Freezone NP-40Cu.
Wtedy porównam jaka jest roznica w grzaniu:-)

Pozdr.,
Palmer