Re: ABIT BH6 v1.01 - pytanie o współpracę z procesorem

Autor: Palmer <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 19:38:16 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1l09udhw3a44n$.257jf30odsaz$.dlg@40tude.net...

> Popatrz w kondensatory, a prawdę ci powiedzą :-) Jeśli nie napuchły i
> nie powylewały do tej pory, to powinna pociągnąć cokolwiek na 100 MHz
> FSB. Mnożnik i tak jest zablokowany w procesorze.

No jest jak najbardziej w porządku. Posłuży już jednak komuś innemu
(wystawiłem na aukcji).
Miało być ostatnie pytanie, ale nie będzie, gdyż z ciakwości wszedłem na
stronkę Intela z lista procków na SLOT 1:
http://tinyurl.com/kcvc6 i wynika, że procesory powyżej 850 GHz nie występują
w obudowach SECC2, więc jak mogę wsadzić do gniazda owe procki 1 GHz czy też
1,1 GHz?