problem ze startem systemu

Autor: frutis <frutis123bez_tego_kawalka_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 18:53:09 MET DST

witam
Konfiguracja kompa:

Procek 1 gb Tualatin
Płyta: Abit ST6
pamięć: 256Mb SDRAM
2 dyski po 80Gb; Samsung i Seagate(z badami)
nagywarka DVD Liteon
karta grf. Riva m64
karta TV
siecówka

Problem:
Kilka dni temu bez wiadomej przyczyny po uruchomieniu kompa system ( WinXP ,
wszystkie partycje FAT) nie chce sie uruchamiać. Pojawia się komunikat:

Verifying DMI Pool Data...
Boot from ATAPI CD-ROM: Failure

ustawione w biose kolejność butowania:
1. dyskietka
2. CD-rom
3.dysk

Po zmianie w biosie na dysk (chyba HDD0) zamiast CD-Rom komunikat o braku
systemu.
Potem zmiane ciągłe na HDD1 i wtedy całkowite nie reagowanie podczas
butowania.

Wreszcie odpalenie systemu z dyskietki i następnie Volocow Commander. Wtedy
widać wszystkie partycje oraz katalogi dlatego mogę odtworzyć system z
obrazu GHOSTem.

I dzisiaj problem ponownie się pojawił.
Nie wiem co z tym zrobić. Co jest nie tak? Czy problem sprzętowy czy
systemowy?

frutis