Re: jakie plyty DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 14:52:39 MET DST

Andre napisał(a):

> ciezko tu mowic o probach bo mam przykald z poprzednimi plytami ze
> dopiero po dlugim czasie sa problemy ale - chyba wyprobuje te Verbatimy

Ale na podstawie testu zaraz po nagraniu, ewentualnie jeszcze
powtórzonego jakiś czas później jesteś w stanie ocenić jakość nośnika i
jakość zapisu, a to się właśnie przekłada na trwałość i w efekcie
bezpieczeństwo nagranych danych.
W czasach CD-RW mało kto robił testy, właściwie prawie nikt tego nie
robił, do tego paliło się na byle czym z dużymi prędkościami i efekt
właśnie taki.
Do tego jak już było powiedziane konstrukcja płyty CD jest bardziej
wrażliwa na niekorzystne czynniki zewnętrzne.

# /George Orwell - Rok 1984/