Re: dyskietki VERBATIM - powloka teflonowa

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 14:42:27 MET DST

> Nie wiem czy na odpowiedniej grupie pisze ale nie znalazlem ciekawszej
> :)
>
> Potrzebuje informacji, czy powloka teflonowa na dyskietkach to jest
> ajkis patent Verbatima czy inne firmy takze juz go maja? np. Dysan?
> Jak napisac w specyfikacji przetargowej aby dostac wlasnie verbatmy
> a ni jakies inne.

Napisac, ze chcesz dyskietki verbatim 1,44 i finito.
Jakiekolwiek sciemnianie moze sie zakonczyc tylko klopotami.
No - chyba, ze tego typu asortymentem dysponuje tylko jedna firma
z tych które wiedza o przetargu - wtedy moga uniewaznic przetarg :)

Teflon nie jest patentem tejze firmy :-)
jest powszechnie uzywany do tych celów.

Pzdr.:
Pajchiwo