Re: Sledz LOW-PROFILE

Autor: - <nospam_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 11:05:06 MET DST

> Bez tego, nie włożę grafiki do Della GX260 (slim) z AGP, bo tam
> normalnej wysokości śledziki nie wchodzą (kartę low-profile mam, jeno z
> długim śledziem) :-(

wlozysz bez sledzia. robilem tak w ibm. jak sie nie rzuca komputerem to jest
dobrze ;) karta sama sie trzyma w gniezdzie, a dodatkowo wtyk od monitora
jak sie o cos oprze to bedzie dobrze.

a tak poza tym, to sam sobie kiedys zrobilem sledzia przy pomocy pily i
pilka do metalu. nawet ladnie wyszlo. tylko troche czasu i checi.
albo poszukaj jakiegokolwiek innego sledzia lo-profil i powycinaj otwory.