Re: jakie plyty DVD

Autor: Bodzio SE <bodziosystemelectronics_at_vp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 10:18:02 MET DST

A te wcześniejsze Platinum to CD czy DVD ??

Bo jak CD, to wiadomo, że aluminium źle zabezpieczona przez powłokę ochronną
utlenia się i nagrywanie szybko wolno niema na to wpływu.

Ja używam od 2 latek TDK DVD i narazie niemam problemów. Verbatim był kiedyś
przodującą firmą w płytkach, ale nie wiem jak to ma się do teraźniejszości.

SONY - oj miałem nieprzyjemny kontakt z nimi. Na 50 sztuk 29 do kosza
poszło.

Ale to jest moje zdanie ;p

Pozdrawiam BodzioSE