Re: Mysz laserowa 1000 czy 610 Logiteh

Autor: Kurczak <kurczak20_at_gmail.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 10:10:40 MET DST

Mariusz napisał(a):
> Pada mój wysłużony gryzoń A4 WOP-35. No i czas na zmianę. Czy warto kupować
> myszę Logitecha MX 1000 - pierwszą, ale nie wiem czy z dobrym- czytaj-
> poprawionym driverem? czy nowszą i tańszą MX-610? Ktoś używa? Jakieś uwagi
> opinie? To na czym mi najbardziej zależy to programowalne klawisze.
> Mariusz

Mam Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse. Najlepsze co w niej jest to
wykonanie. Drivery kiepskie dzialam na standarowych windowsa bo myszka
zle dziala na operze. Ogolnie myszka ciezka, duza(to akurat lubie) i
precyzyjna. Zle dziala przycisk do wylaczania myszki. Jak wylaczy sie i
wlaczy to zawsze pokazuje wyczerpany stan akumulatorow. Tej drugiej nie
znam.

--
Pozdrawiam Rafal
/Jak odpowiadasz na priv zmien pl na com/