Re: jakie RAMy

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 00:43:42 MET DST

Joker wrote:
> Użytkownik "Maciej Browarczyk" :

> Coz, pecha miales. Juz sama gwarancja jaka daje Kingston powinna rozwiac ten
> spor. Nota bene wkladales jakies inne pamieci w te plyty? Mi sie tez
> zdarzaly bledy podczas testow pamieci, jednak z wlasnych skromnych
> doswiadczen czesciej problem stanowila plyta, nie sama pamiec.

Widzialem jak wyglada sprzedaz kart CF, SD kingstona, ok. 10% wracalo w
ciagu 3 miesiecy, bo walniete. Karty jednej partii chodzily z aparatem,
z innej takie same karty juz nie chcialy dzialac z tym aparatem (jakis
canon, lustrzanka). W tej chwili czekam na nowe pamieci do serwera, bo
te co przyszly wywalaja sie w memtescie. Zastepcze mniejsze kosci chodza
bez problemu. Kingston, podobnie jak Asus leca w tej chwili bardziej na
opinii niz jakosci. Kiedys kingston byl synonimem jakosci, teraz dla
mnie nie jest. Na karty CF, SD kignstona tez jest gwarancja life time
(naprawde 5 lat), co z tego, jesli 10% kart sie sypie po 3 miesiacach.

wer