kieszen usb2.0

Autor: Bombadil <rsulek_at_konto.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 23:33:08 MET DST

Witam!
Byc moze ten problem byl juz poruszany wczesniej ale nie dogrzebalem sie w
archiwum.
Kupilem sobie 2,5 calowke i kieszen na usb. Problem zaczal sie gdy
podlaczylem dysk do kompa. Podczas kopiowania na usb 2.0 nastepuja
przeklamania na plikach. Skopiowany filmik jest "pociety" i slychac trzaski.
Podlaczalem go do innych komputerow i wszystko jest ok, tyko u mnie sie
sypie. Nie wiem w czym jest problem, probowalem na wszystkich portach usb.
Gdy wlacze w biosie usb 1.1 problem znika tylko wtedy ten traaansfer...
Moze ktos juz zetknal sie z podobnym problemem? Zachodze w glowe i nie wiem
co robic?
1. Nowa obudowa?
2. Koncentrator usb?
3. Usb na pci?
4. Obudowa firewire/usb? (cholernie droga)
Prosze o pomoc, moze ktos mial podobny problem i udalo mu sie go rozwiazac.
Pozdrawiam
Bombadil

WinXP+SP2, plyta GA-K8NS Pro-939