Re: DVD-RW Benq 1650 - swiecaca dioda

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 19:57:37 MET DST

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:

> Nie bardzo rozumiem. Do dzisiaj mam LiteOn 812S i jest jedna dioda
> trójkolorowa: zielony dla odczytu, czerwony dla zapisu i pomarańczowy
> dla zapisu w trybie ochrony zapisu, kiedy bufor się opróżni. :)

            Wiekszosc firmware do SOHW16x3 z do konca nie znanych powodow
swiecila wylacznie na zielono przy odczycie i zapisie mimo posiada
dwukolorowej diody. Aby miec ladna sygnalizacje zapisu na czerwono
trzeba bylo przeflashowac firmware do codeguys. Akurat kolor diody
nie byl glownym powodem takiej operacji, ale zwasze to drobiazg ale
cieszy. O tym wlasnie pisalem wczesniej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl