Kto mi powie jak to odłączyć?

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 16:51:58 MET DST

Zobaczcie to zdjęcie:

http://republika.pl/whitewolves/1/1.jpg

Chcę wymontować ten radiator. Niestety nie jestem w stanie
wyciągnąć tych dwóch białych kołków w jego rogach! Jak mam to
zrobić? Próbowałem sposobem, próbowałem na siłę, ale trochę
się boję, żeby płyty nie uszkodzić. A to cholerstwo nic. Radiator
nie jest przyklejony do chipsetu, ale nie mogę tych kołków
wyciągnąć. Nie chce mi się wierzyć, że muszę wyciągnąć całą
płytę i wypchnąć je z drugiej strony....

Czy ktoś robił już coś takiego? Czy możecie mi coś doradzić?

Płyta to Abit KG7-LITE. Ostatnio wysiadł mi wentylator na tym
radiatorze i chcę wymienić go na zalmana, ale wpier muszę to
cholerstow wyciągnąć.

Pozdrawiam
Elminster