Re: jakie RAMy

Autor: Joker <joker_at_joke.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 14:37:45 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" :

> No to ambitne podejscie, naprawde godne polecenia - "nie znam się na
> komoputerach więc kupuje co popadnie, potem polecam to innym aby nie być
> jedynym łosiem" :-/

Trzeba byc bufonem zeby oceniac ludzi po kilku zdaniach. No, coz
przyzwyczailem sie do obecnosci roznych ludzi w usenecie.

> 1. trzeba nauczyć się czytać napisy na modułach bo firmy "Kingstone" to
> jeszcze nie widziałem

Nie ma sie co podniecac, literowka zwykla, zreszta wytlymaczyc mnie moze
angielszczyzna

> 2. jakość wykonania modułów ma podstwowe znaczenie, no chyba ze
> niespodziewany restart czy zawieszenie nie ma robi różnicy

o_O
No tak, wartosc CL na pewno to zagawrantuje.

> 3. przy podobnej cenie lepiej kupić te z niższym CL nawet jeśli różnica
> szybkości to tylko 2-5%

Tak, to dla czytelnikow CHIPa szatanska gratka.
Wlasnie chcialem koledze oszczedzic czasu na zastanawianie sie nad bzdurkami
i marketingowym bełkotem, ktory propagowany jest przez masy.