Re: Czujnik otwarcia obudowy

Autor: blablalba <blacko_at_blacko.bl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 14:28:56 MET DST

> Witam. Mam pytanie, gdzie podłączyć czujnik otwarcia obudowy. Interesuje
> mnie też, czy warto zostawić tunel wentylacyjny stosowany w obudowie czy go
> wykręcić. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

tunel do wentyla procesora raczej lepiej zostawic, ale jesli procesor ani nic w obudowie nie grzeje sie za mocno to mala roznica

a czujnik otwarcia obudowy wlasnie, wlasciwie to jak wyglada? i czy opcja w biosie pod tytulem cos tam: open Case - tego sie wlasnie tyczy? bo mam tak w komputerze, ze jak zdejmuje obudowe to sie wylacza sam, czy restartuje a mnei totroche wkurza i nie wiem czy ta opcja dotyczy wlasnie tej sprawy