Pojemna, jednowarstwowa płyta DVD

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 13:21:11 MET DST

Witam.

Chcialem napisac na alt.pl.cdr albo gdzies indziej, ale to chbya nie ma
sensu...

Szukam jednowarstwowej plyty DVD+R cobym mogl na niej nagra ~4550MB.

Moje sony przy 4500MB sie wywalaja, a ja mam zesta plikow ktore chce, aby
znalazly sie wlasnie na 1DVD, a nie chce zeby to byl DVD dwuwarstwowy.

Polecicie jakas firme?
Potrzebny mi raptem 1 nosnik ;-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak61@tlen.pl      GG: 1004327      ICQ: 21284055      www.adak.int.pl