Re: Prośba o ew, pomoc w "wymianie" sprzętu

Autor: strzeli <strzeli_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 12:45:45 MET DST

> Jak dla mnie to nieźle wygląda, tylko radziłbym dać jakąś przestrzeń na
> wydmuchane powietrze... i nie kupować obudowy "na styk".

Bardzo dobry problem poruszyłeś ... I nie wiem jak to rozwiązać tym bardziej
że moja obudowa niech ma najlepiej 48cm, 50cm to będzie maxymalnie jaka moze
byc... wiec napewno nie jest najwieksza..:(

Co masz na myśli pisząc "na styk"??? to że za obudową ma być wolna
przestrzeń? Czy to że w środku obudowy poszczególne eledmenty mają mieć
luz...

Przyznam że przy moim obecnym sprzęcie - bartonie 2,5ghz za dużo przestrzeni
nie ma... Ten problem wlasnie chcialbym jakos rozwiazac definytywnie...
Inwestuje w porzadny sprzet ktory bedzie czasami eksploatowany po 16h na
dobe... I nic nie moze sie grzac ect....

Jakies pomysly?Uwagi?Propozycje?? Dzieki.!

--
z poważaniem
Łukasz