Re: Ch³odzenie chipsetu na p³ycie Abit IC7

Autor: Baroo <barooHATE_at_SPAMMonet.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 23:28:30 MET DST

> Ha³a¶liwy jak byk ;)

True :(

> Ja ju¿ chyba z rok czasu, jak nie mam tego wentylatora,
> zostawi³em tylko ten oryginalny radiator, temp. chipsetu 50°C w tej
> chwili.
> Ogólnie nie ma problemu.

A jak sobie poradzi³e¶ z w³±czaniem komputera przy braku obrotów wentyaltra
na chipsecie, bo za nic nie chcia³ siê uruchomiæ. Dopiero do³o¿y³em
wentylator 8cm (przy okazji wyci±ga mi ciep³e powietrze na zewn±trz obudowy)
i dzia³a bez problemu.

> A na takim Zalmanie bêdzie pewnie 1-3°C mniej, wiêc bez sesnu wymieniaæ.

Na Zalmanie (sam radiator do chipsetów) mam w upa³y 43 st.

--
Pozdrawiam
Bartek Kois