Re: Problem podczas uruchamiania komputera

Autor: Przemek Wozniak <patrz_at_w.sig>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 21:41:53 MET DST

Tk wrote:

> Mam problem z pc, plyta glowna to Abit kt7a, standardowy zasilacz,
> grafika na AGP (cos z Nvidi dokladnego modelu nie pamietam), 128
> ramu. Koputer startuje zsilanie dochodzi do wszystkich wentylatorow,
> jednak na ekranie monitora nic sie nie pokazuje.

Mam tak samo na jednym komputerze, pomaga odpalenie go na parę minut (jeżeli
jest zimno, np w nocy przy otwartych oknach, to nawet jakieś 10 minut) i
krótkie wygrzanie, potem reset (wyłączenie i włączenie nie zawsze działa) i
dalej wstaje już normalnie. Przy zbyt krótkim wygrzaniu potrafi wysypać się
zaraz na początku, jeszcze w biosie lub przy ładowaniu systemu, ale jeżeli
już się załaduje, działa stabilnie.

--
pozdrawiam,
Przemek