Re: KX'y i b.cichy mikrofon

Autor: Borys <borys_xUSUNTOO_at_interia.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 11:16:39 MET DST

Dnia Sat, 17 Jun 2006 18:18:29 +0200, Remek napisał(a):

> Dobrze byloby mikrofon (i caly tor) sprawdzic programem
> do nagrywania przechwytujacym sygnal z karty np. WaveRec.
> Bedziesz mial wtedy jasnosc co do przyczyn.

Sprobowalem nagrac cos przez warerec'a. Dzwiek sie nagrywal ale bardzo
bardzo cicho. Wskaznik sie wychylal maks 10% przy niezlym darciu sie do
mikrofonu :)
Zauwazylem tez ze jak mam podlaczony mikrofon i mocno podrecone glosniki to
slychac pisk o zmiennej czestotliwosci. Po odlaczeniu mikrofonu pisk znika.

Sproboje skombinowac inny mikrofon, moze to kwestia sprzetu.

Borys_x