Re: Jaka drukarka laser kolor?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 23:54:26 MET DST

> Muszę nabyć drukarkę laserową kolor do biura.
> Po przejrzeniu sporej ilości ofert, ostatecznie na placu boju pozostały
> dwa modele: HP 2550N i Epson ACCU Laser 1100N.
>
> Macie może jakieś doświadczenia z tymi drukarkami?
> Którą z nich polecilibyście kupić?

Mam w firmie takiego Epsona od roku i nie ma z nim żadnych
problemów. Oprócz dokumentów drukujemy na nim różne
ulotki w małych seriach (do 1000 jednorazowo), także
zawierające jakieś zdjęcia itp. i drukuje ładnie
i kolorowo. :-) Z grubym papierem (wizytówki itp.)
też nie ma problemów. Do tej pory tylko raz
były wymieniane tonery (ze startowych na te większe)
i z tego co widzę, nie będzie ich trzeba wymieniać
pewnie do końca roku.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]