Re: Procesor dwurdzeniowy

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 22:15:21 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Kolejny waleczny, ech. Jak już napisali koledzy - UTF jest w pełni
> dozwolonym standardem kodowania w polskim usenecie. A jeśli masz z tym
> problemy to znaczy, że Twój czytnik nie nadaje się do użytku.

Ale ja nawet od Ciebie nie mam problemów. To tylko Ty jako jedyny
(sprawdziłem ostatnie 300 postów) piszesz (czasami) w utf. I podnosisz
wielkie larum jak ktoś nie da mime cytując go krzakami w utf. Ustaw
domyślne (jak wszyscy) iso i nie będziesz miał problemów. Utf jest
(powiedzmy) dopuszczalny, ale głównym standardem jest ISO-8859-2.