Re: monitor 19" CRT do grafiki

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 21:45:36 MET DST

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:e71hfp$s5i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chyba chodzi Ci o maskę, a nie o siatkę? Na początku lat 90, jak zaczęli
> robić w Anglii trinitrony do 27" do TV to padały po pół roku. W
> monitorowych kineskopach (robionych z tego co wiem tylko w Japonii) nie
> spotkałem się z tym objawem.

w sumie to przed piszcza ma sporo racji to jest bardziej siatka niż
klasyczna maska, patent trynitrona opiera sie na masce z drutów dającej
mniejsze straty niż maska blaszana z dziurkami.

Mam stary telewizor trynitron (japonia) i obraz \jest lepszy na sporej
ilości współczesnych telewizorów które można kupić za mniejsze pieniądze w
sklepach :)