Re: [Problem] Komputer źle znosi upały ? Myszka gaśnie.

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 21:07:38 MET DST

Dnia 2006-06-17 14:36, użytkownik *Mariusz Pawlikowski* napisał(a) co następuje..

> Odkurzyłem w środku i chyba pomogło.

Częste eliminowanie kurzu z wnętrza jest jednym z podstawowych punktów mądrej
konserwacji blaszaka i ma tylko pozornie mały wpływ na temperaturę.
Jako ciekawostkę miałem taką sytuację: nie kręcony Barton 2500+ z boxowym
chłodzeniem osadzony na płycie A7V600 miał latem prawie 60 st. Celsjusza. Nie
pomagały wentylatorki nawiewający i wyciągający powietrze, więc któregoś dnia
rozebrałem wnętrzności na części pierwsze - rozpiąłem wszystkie
karty/moduły/kabelki. Odkurzyłem całość bardzo dokładnie i przedmuchałem
wszystkie szczeliny. Po ponownym złożeniu peceta oraz spięciu kabli i przewodów
oraz odpowiednim ich ułożeniu w obudowie, podłączyłem kompa i ku mojemu
zdziwieniu temperatura procesora waha się teraz w granicach 46-50 stopni C. Jest
różnica :)

ps. Kurz wewnątrz obudowy jest bardzo dobrym przewodnikiem, więc nie trudno o
przepięcia i częste zwisy kompa, że o wzmożonej pracy procesora nie wspomnę.

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]