Re: Jaki monitor LCD / CRT?

Autor: jaQbek <jaQbek_at_spam.eu>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 20:53:11 MET DST

Użytkownik "Jacek Abramek" <wdg_2kc@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e71gk7$apv$1@news.lublin.pl...
> Tak wiem miało być Hz a nie Mhz każdemu może się zdążyć błąd w pisowni.
> Ale jak widać ty nic po za twoim "wow" nie potrafisz napisać na temat.
To tobie się tak wydaje, sztywniaku ;)
A wracając do problemu autora wątku - ostatnio przesiadłem się z wysłużonego CRT
na LCD i nie żałuję. Osobiście mam monitor z matrycą S-IPS i z przedstawionych
przez Jacka założeń, to mogę stwierdzić z pełną odpowiedzialnością, że :
- odwzorowanie kolorów jest super
- głębokiej czerni na tym raczej nie uzyskasz
- kąty widzenia super
- stabilność i jakość: ok
- smużenie - niby monitor ten ma 18 ms czas reakcji, ale smużenia nie zauważyłem
z matrycą MV możesz mieć lepszą czerń, ale dłuższe czasy przełączania. Poza tym
bardzo widać na nich badpixele
Matrycę TN sobie odpuść
Co do CRT - niby są polecane do zastosowań graficznych, ale ze względu na sposób
generowania obrazu po jakimś czasie wypalają się ...
Decyzja należy do Ciebie :)