Problem z zasilaniem w compaqu evo 1015v...

Autor: <chmielarzWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 18:22:56 MET DST

Witam i mam oto taki problem..
Dostałem laptopa evo 1015v ale oryginalny zasilacz zaczą dziwnie brzęczeć i po
pewnym czasie siadł..
Zakupiłem nowy niby oryginalny o takich samych parametrach ale kto to wie..i
pewniego razu po tygodniu użytkowania wysadziło korki..zasilacz juz nie
odpalił..laptop działa.
Wysłałem zasilacz na gwarancji że zepsuty przysłali nowy i...zaczeły sie
problemy..

Po podpięciu laptopa lampaka od ładowania bateri zamiast świecić to mruga i
nie łąduje baterii..laptop się włącza jednak z okolic wtyczki zasilania wydaje
piskliwy dzwięk..podczas włączonego lapa ładuje baterie normalnie..

Co może byc nie tak ? coś się spaliło czy zasilacz znowu felerny ? Dodam
jeszcze że podczas pracy strasznie się grzeje zasilacz..
co radzicie?