Prady!!!wlancza sie komp a ekran ciemny.

Autor: komarno <szczm_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 14:00:04 MET DST

Witam mam problem z komputerem płyta K7M chodził i pewnego dnia
stanal ekran czarny od trgo razu gdy wszystko wyciagne dalej mam czarny
ekran sprawdzalem pamieci agp-karte odlaczylem dyski i wszytsko niby ok
ale dalej nie zalacza sie monitor .zmienilem monitor i dalej nic wiec
juz nie wiem co szukac pewnie noej płyty i procka.
resetowałem bios . wszystko w komputerze chodzi (witraczki) a nic nie
wychodzi nawet zadnego odlosu silniczka