Wysiadł mi wiatraczek chłodzący chipset płyty głównej

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 13:06:30 MET DST

Płyta to ABIT KG-7 LITE. Został mi jeszcze zamontowany tam radiator,
no ale wiatraczek już się zużył. Na razie komputer działa bez
zarzutów. Jak myślicie: powinienem jednak wymienić ten wiatraczek
czy skoro wszystko działa ok, to mogę sobie to olać?
Jakie mogą być skutki przegrzewania się chipsetu płyty głównej?

A jeśli miałbym wymieniać, to gdzie mogę kubić coś takiego:
Wymiary 40mm x 40mm i złacze 2-pinowe.