Re: Jaka plyta pod AMD Athlon Geode NX2001

Autor: pwk <pwknieistnieje_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 13:03:10 MET DST

Vituniu napisał(a):
> Ale mnie, cholera, zalezy na tym, zeby pozostawal tak zimny
> jak tylko sie da... :/

Ale ja do końca nie zrozumiałem koncepcji...
Skoro rozważane jest: wymiana procka i płyty, to nie lepiej zmienić na
Sempron lub Athlon64 i płyta do tego, a potem regulacja softem -
dostępne jest darmowe oprogramowanie, które zmienia mnożnik i napięcia w
locie w zależności od potrzeb. Cenowo wyjdzie na to samo...