Re: Jaki laptop (duzy wybór.....)

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 12:37:23 MET DST

Uzytkownik <afoka@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:1150530349.312829.49370@r2g2000cwb.googlegroups.com...
Od jakiegos miesiaca szukam laptopa. Przegladam fora, grupy, testy
itd. - zbieram informacje. Szukam sprzetu do podstawowych prac
biurowych (Xp + open office + jakies podstawowe aplikacje) oraz troche
do programowania w podrózy (Visual Studio ). Stwierdzilem, ze
trzeba zainwestowac w procek i pamiec czyli Pentium M i 1Gb ramu.
Fajnie by bylo miec tez 15.4" i 1200 x 800. Na poczataku bralem
pod uwage Della, HPka, Toshibe ze (wzgledu na renome) potem
korzystajac z rad róznych osób (ponoc znajacych temat)
zainteresowalem sie Fujitsu i Acerem. Osatecznie wybór padl na
Acera 1652 -
http://allegro.pl/item108641491_hit_acer_1652wlmi_15_4cb_centrino_80gb_1024ram.html

Boje sie troche o serwis i awaryjnosc Acerów (moze
bezpodstawnie), dodatkowo z tego co ostatnio wyczytalem , to raczej
odradzacie Acery , z drugiej jednak strony w koncu jest 24 miesiace
gwaarancji.

W takim razie co mam kupic miedzy 3500-4000zl (ze wskazaniem na 3700
:) )o podanych powyzej parametrach (min. 1.7 Pentium M i 1GB ramu). Co
do grafiki to nie mam zadnych wymagan - o graniu na tym sprzecie nie
ma mowy, byleby w miare wszystko chodzilo ( czy wystarczy Intel
900/915 czy trzeba chociaz x300)

A moze HP nx 6110 z ekranem "lustro" ?