Re: Drukowanie na CD/DVD

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 22:53:18 MET DST

<ciach>
Witam,
Mam tego espona i jak dla mnie drukuje super. Cena plyt zalezy od
rodzaju powloki do zadruku. Ja kupilem verbatimy 25 szt. za 42 PLN.
Za epsonem przemawia mozliwosc zastosowania zamiennikow, w cenie od 18
PLN za jeden kolor do 25 PLN. Zalezy gdzie kupujesz.
Na niekorzysc Canona przemawia brak w chwili obecnej mozliwosci
zastosowania zamiennikow. Nie ma tego problemu z Canonem Pixma IP4000,
ale jest niedostepny.
Pozdrawiam Adam.