MX1000 - problem.

Autor: Artur Nowacki <artnow_at_lodz.home.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 20:53:55 MET DST

Może się ktoś z czymś takim spotkał:

Rolka mi nie działa w niektórych aplikacjach (np The Bat). Ale np w
Operze Przewija mi tylko w dół, a jak kręcę w przeciwną stronę, t o
nadal scroluje do dołu.
Odinstalowałem już Logitech Set Point'a ale nie przyniosło żadnych
rezultatów.
Nie wiem czy to uszkodzenie myszy (na szczęście jest na gwarancji), czy
po prostu zwariowały sterowniki.

Niestety laptopa zostawiłem w pracy, żeby sprawdzić mysz na innym
kompie.

A może jakieś złośliwe robactwo mi się zalęgło w systemie ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991