Rozebrać Amilo M7440G

Autor: <maciej.trebacz_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 20:00:41 MET DST

Witam!

Od kilku dni mój FSC Amilo M7440G zaczął mnie niepokoić - wiatrak z
tyłu wydaje strasznie głośne dźwięki (pisząc strasznie mam na
myśli nienaturalnie głosne jak na niego). Najprawdopodobniej się
zabrudził albo coś tam wpadło. Chcę więc rozebrać komputer, żeby
go przeczyścić. Odkręciłem wszystkie śrubki z boku, z dołu,
udało mi się 'wyjąć' matryce (chociaż nadal wisi na kablach),
jednak nadal nie jestem w stanie odczepić spodu obudowy od klawiatury.
Coś tam jest zablokowane, a ja nie mam pojęcia co i nie chce
połamać obudowy. 'Zacina się' właśnie w rogu w którym jest
wiatrak (z tyłu po lewej). Inne rogi odchodzą od klawiatury bez
problemu.
Rozkręcał już ktoś z Was ten sprzęt? Możecie poradzić jak się
do tego zabrać? Z góry dzięki.