Re: [Problem] Komputer źle znosi upały ? Myszka gaśnie.

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 12:58:49 MET DST

Dnia 2006-06-16 09:34, użytkownik *Mariusz Pawlikowski* napisał(a) co następuje..

> Miałem już to zeszłym roku w czasie wysokich temperatur i teraz
> ponownie, - obciążenie procesora utrzymuje się w granicach 95-100% mimo,
> że powyłanczane są wszystkie aplikacje.
>
> Druga sprawa to to, że równocześnie zaczęła szwankować mysza optyczna
> Logitecha. Podłączona do portu USB, wyłancza się. Pomaga dopiero
> ponownie wyjęcie i umieszczenie w porcie. Zauważyłem, że gaśnie zawsze
> też kiedy coś drukuje. Drukarka także idzie przez port USB. Moja płyta
> główna to ASRock K7S8X v3.

IMHO to może być związane z przegrzewaniem się elementów zamontowanych na płycie
głównej, takich jak: procesor, chipset, pamięć, zasilacz, grafika już mniej..

> Ma ktoś może jakieś pomysł, jak zdiagnozować z czym jest problem ?

Chcesz, żeby Ci pomóc, więc Ty pomóż nam. Może zainstaluj i odpal ten program
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=1183&t=93 wejdź w zakładkę
Komputer->Czujnik i zrób zrzut temperatur.
Poza tym napisz coś więcej o konfiguracji: jaki procek, ile ramu.. a wracając do
temperatury: opisz jak wygląda sprawa chłodzenia elementów wewnątrz blaszaka
{czy używasz dodatkowych wiatraków, jaka wielkość obudowy Mid Tower czy jakaś inna}.

ps. możliwe, że przyczyna leży nie po stronie sprzętu.. może czas na porobienie
backupów danych i odświeżenie systemu?

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]