Re: Ch³odzenie do 1600xt

Autor: Robaczek <wojtekbj.ciach_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 10:45:57 MET DST

U¿ytkownik "Rafa³ £ukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:e6rf3t$n8g$1@news.lukawski.pl...

> BTW. najtansze karty graficzne kosztuja <100zl, wiec do pracy taka
> wystarczy (jako zastepcza). A przerwa w ci±g³ym graniu na pewno wyjdzie
> na zdrowie ;)

Dziêki za dobre rady. Jak Ci siê wydaje, kupienie karty za stówke do
szuflady jest lepszym rozwi±zaniem od krêcio³a za stówke?

BTW.
Mam do oddania na uczelni projekt, który prawie w ca³o¶ci siê liczy na
procesorze karty graficznej. Bo taki jest w³a¶nie cel projektu. Powielenie
pracy Bolza, tylko dla innego rodzaju powierzchni. Za karcie za stówke,
siê nie policzy.

Robak