Re: problemy z plyta gigabyte GA-7VT880-L

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 23:20:08 MET DST

Użytkownik "Daniel Bilski" napisał w wiadomości
> Witam.
> Posiadam taki wynalazek i
> napięcie +5V jest bardzo niestabilne (1.3V do 4.5V wskazywane przez
> SpeedFan i Sandra).

Na GA-7N400SL mam dokładnie to samo, ale płyta stabilna, komp przechodzi
testy obciążone nawet przy pewnym o/c. Czujniki Gigabyte'a zawsze podawały
dziwne rzeczy.
Zasilacz tez wymieniałem na Chieftec'a

> Dodatkowo radiator na stabilizatorze napięcia jest bardzo gorący.
> Zauwazylem tez nadtopione folijki na niektórych kondensatorach.

Pewnie tu też pójdą elementy do wymiany.

> Co może być przyczyna klopotow?
> Ewentualnie jak moge udowodnic tym ciołkom z Gigabyte ze plyta jest
> padnieta?

Wróć do serwisu i niekoniecznie uprzejmie powiedz że płyta dalej nie działa.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?