Re: Procesor dwurdzeniowy

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 20:16:33 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):

> Core Duo to właśnie Pentium M, tylko pod inną nazwą.
> Jak z poborem prądu nie wiem, ale zapewne jest to tak rozwiązane, że
> przy pracy na baterii i małym obciążeniu jeden rdzeń się całkowicie
> wyłącza.
> A co do tego czy warto - Pentium M warto, Celerona mniej. Turiony od AMD
> też podobno są całkiem OK.

Core Duo to zupelnie inny procesor niz Pentium M. Zupelnie nowa konstrukcja,
procesor dwurdzeniowy z inna organizacja L2 niz w procesorach Pentium.
Jezeli chodzi o oszczednosc energii, to najlepiej poszukac wersji L2300/2400
(Ultra Low Voltage), ktora jest bardzo energooszczedna. Wydajnosc tych
procesorow jest zaskakujaca, dla przykladu SuperPI 1M dla L2400 (1.66 GHz)
wynosi 35s, lepiej niz Pentium D 940 (3.2 GHz)
Pozdrowienia.