Re: Problem z baterią w laptoku - długie.

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 19:50:01 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:1f8it4y4hd9zp.dlg@smutas.org...
> Nigdy nie regenerowałem sam baterii, ale z tego co się orientuję prócz
> wymiany ogniw należy przeprogramować eeprom baterii.

I bardzo dobrze się orientujesz. Kilka baterii już zregenerowałem i w
przypadku każdego nieco nowszego laptopa trzeba eeprom w baterii zresetować
(a eepromów jest wiele typów). Przy czym nie jest to takie proste jak się
wydaje.
Najlepiej jest zakupić program AccPlus bądź SBworkshop i walczyć. Dodatkowo
trzeba mieć cierpliwość, żeby wąsami te mikroepromki podłączyć oczywiście
najlepiej po uprzednim wylutowaniu.

pzdr
Greg