Procesor dwurdzeniowy

Autor: <Sylwi_at_>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 19:47:32 MET DST

Dobry wieczor,

Procesor Intel Core Duo Processor T2300 (1,66GHz, 667 MHz FSB, 2MB L2 cache
Zamierzam kupic laptopa z tgakim procesorem i sie zastanawiam wlasnie jak
taki procesor ma sie do oszczednosci energii ?
Zuzywa jej mniej czy wiecej bo to przy laptopie jest wazna sprawa no i czy
...... ja jestem laikiem jesli chodzi o takie sprawy czy wart posiadania czy
lepiej wziac laptop z Pentium?

Milego wieczoru zycze,

--
  do usłyszenia